Εγγραφείτε να μαθέτε τα νέας μας!
Η Μαρία Μοράκη ολοκλήρωσε τις σπουδές στην Εργοθεραπεία το 2004 στο Robert Gordon University στη Σκωτία. Έχει πολυετή εμπειρία στην αξιολόγηση και πρώιμη παρέμβαση σε παιδιά με Αναπτυξιακές Διαταραχές (όπως Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας, Αναπτυξιακή Διαταραχή Κινητικού Συντονισμού), καθώς και στην εκπαίδευση γονέων.
Έχει παρακολουθήσει πολυάριθμα Σεμινάρια & Εκπαιδεύσεις όπως :
The SOS Approach to Feeding – Παιδιατρικό Ινστιτούτο, Αθήνα, Course Completion Number: PI20211201057
The CO-OP Approach – Ελληνική Εταιρία Ψυχοκινητικής (Μέλος τους European Forum of Psychomotoricity) – 16–18/11/2018
LEGO® – based Therapy Training Course – Bricks for Autism – 19/05/2018
Δέσμη ΑξιολόγησηςBOT-2™ (Bruininks – Oseretsky Test of Motor Proficiency, 2nd Edition) (14 ώρες), Ελληνική Εταιρία Ψυχοκινητικής – 21-22/04/2018
Πρώιμη Θεραπευτική Παρέμβαση (100 ώρες) – Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – 02-12/2015
Διαταραχές Κοινωνικής Επικοινωνίας στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές – Το Μοντέλο των Κύκλων, Ελληνική Εταιρία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων (Ε.Ε.Π.Α.Α.) (16 ώρες) – 12&13/05/2012
Διαγνωστικό Πρωτόκολλο Παρατήρησης για τον Αυτισμό – Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού – 09-12/05/2011
Barnardo’s Cygnet Programme – Εταιρία Ψυχοκοινωνικών Μελετών – 21/11/2010
Sherborne Developmental Movement – International Sherborne Co-Operation (ISCO) – 12/12/2010
The DIR® / Floortime Approach (12 ώρες) – Συν-Πράξη – 15&16/11/2008
Πρόγραμμα Ακρόασης (12 ώρες) – ABT – Advanced Brain Technologies – 10/12/2007
From Interpretation to Intervention (30 ώρες) – The University of Southern California – 28/07 – 01/08/2007
Specialized Techniques for Measuring Sensory Integration (30 ώρες) – The University of Southern California – 24 – 28/05/2007
The Sensory Integration Perspective (30ώρες) The University of Southern California – 01 – 05/04/2006
Δημοσιεύσεις :
“Γιατί δεν τρώει το παιδί μου:” Πως βοηθάμε τα παιδιά με δυσκολίες στη σίτιση Infokids.gr, 31/03/2022
Βρέφη: Ενεργοποιώντας τις αισθήσεις
Political.gr, 12/02/2022
Βρέφη και αισθητηριακή ολοκλήρωση: Όσα κάθε νέος γονιός πρέπει να ξέρει Infokids.gr, 03/02/2022
Επίσης έχει πραγματοποιήσει τις εξής Ομιλίες & Παρουσιάσεις:
“Παίζει και μαθαίνει…Πότε ανησυχώ;” (Μ. Μοράκη), All4Baby. Αθηναΐς Πολυχώρος Πολιτισμού, 10/2019
Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών, (Γ. Σμοΐλης, Μ. Ευαγγελίου, M. Μοράκη), 05/2011
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών: Παράγοντες που οδηγούν στην Γραφοκινητική Ευπραξία (Γ. Σμοΐλης, Μ. Ευαγγελίου, M. Μοράκη) Δημοτικό Κολλεγίου Ψυχικού – Λάτσειο, 02/2007
Είναι εξωτερική συνεργάτης στην “Καρπός-Συνυπάρχειν Κοιν.Σ.Επ”, καθώς πιστεύει ότι μέσω της συνεργασίας μιας διεπιστημονικής ομάδας πραγματοποιείται η βέλτιστη παροχή στήριξης και η σωστά προσαρμοσμένη και στοχευμένη θεραπευτική παρέμβαση για την αντιμετώπιση των δυσκολιών τόσο των παιδιών όσο και των οικογενειών τους.
Η Κοιν.Σ.Επ. Συνυπάρχειν υποστηρίζει με την δράση της την ποιοτική θεραπευτική παρέμβαση και την προσφορά κοινωνικού έργου.
Αρ.ΓΕΜΗ: 166317761000
Διονυσίου Αρεοπαγίτου 5, Μαρούσι 151 25
Εγγραφείτε να μαθέτε τα νέας μας!